Rhythm kompanija įkurta 1950 metais Japonijoje. Įmonės moto – būti lyderiu, o ne sekti iš paskos ("Don‘t follow, be a leader"). Tai filosofija, kurios Rhythm laikosi kuriant laikrodžių modelius bei jų technines savybes, siekiant įgyvendinti šiuolaikinio pirkėjo norus. Šiandien kompanija žinoma, 80 pasaulio valstybių, už aukštos kokybės ir išskirtinio dizaino produktų gamybą.
Kompanija gamina laikrodžius nuo idėjos iki jos įgyvendinimo savo fabrikuose, tai leidžia Rhythm pilnai atsakyti už produktų kokybę bei unikalų dizainą. Visi produktai gaminami tik atlikus kruopščius produkto bei rinkos tyrimus, todėl šis prekės ženklas didžiuojasi gamindamas naujausių mados tendencijų bei klientų poreikius atitinkančius laikrodžius.
Laikrodžių gamyboje naudojami aukščiausios klasės produktai bei darbai atliekami su japonišku preciziškumu. Daugelis laikrodžių turi safyrinį stiklelį apsaugantį nuo įbrėžimų, gaminami tiek kvarciniai tiek automechaniniai laikrodžiai, nerūdijančio plieno, vandeniui atsparūs bei su keramikos detalėmis.